http://users.atw.hu/hunts2014forum/

Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok!
http://users.atw.hu/hunts2014forum/viewtopic.php?f=9&t=6
Oldal: 2 / 2

Szerző:  BAKTER [ 11 dec. 2015, 11:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok

Sziasztok

Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült.
Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva.
Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt.
Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt.

Szerző:  Asareus [ 11 dec. 2015, 15:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok

BAKTER írta:
Sziasztok

Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült.
Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva.
Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt.
Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt.

Szia. Már Rw material van. De az se mindegy melyik 3ds maxot használod. Csak ezekhez van plugin: 2012-14

Szerző:  TNH [ 11 dec. 2015, 23:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok

Asareus írta:
BAKTER írta:
Sziasztok

Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült.
Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva.
Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt.
Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt.

Szia. Már Rw material van. De az se mindegy melyik 3ds maxot használod. Csak ezekhez van plugin: 2012-14

15-höz, és 16-hoz is van már.

Szerző:  Asareus [ 12 dec. 2015, 09:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok

TNH írta:
Asareus írta:
BAKTER írta:
Sziasztok

Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült.
Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva.
Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt.
Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt.

Szia. Már Rw material van. De az se mindegy melyik 3ds maxot használod. Csak ezekhez van plugin: 2012-14

15-höz, és 16-hoz is van már.

Elnézést. Igazad van :)

Oldal: 2 / 2 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/