http://users.atw.hu/hunts2014forum/ |
|
Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok! http://users.atw.hu/hunts2014forum/viewtopic.php?f=9&t=6 |
Oldal: 2 / 2 |
Szerző: | BAKTER [ 11 dec. 2015, 11:25 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok |
Sziasztok Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült. Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva. Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt. Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt. |
Szerző: | Asareus [ 11 dec. 2015, 15:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok |
BAKTER írta: Sziasztok Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült. Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva. Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt. Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt. Szia. Már Rw material van. De az se mindegy melyik 3ds maxot használod. Csak ezekhez van plugin: 2012-14 |
Szerző: | TNH [ 11 dec. 2015, 23:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok |
Asareus írta: BAKTER írta: Sziasztok Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült. Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva. Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt. Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt. Szia. Már Rw material van. De az se mindegy melyik 3ds maxot használod. Csak ezekhez van plugin: 2012-14 15-höz, és 16-hoz is van már. |
Szerző: | Asareus [ 12 dec. 2015, 09:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok |
TNH írta: Asareus írta: BAKTER írta: Sziasztok Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült. Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva. Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt. Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt. Szia. Már Rw material van. De az se mindegy melyik 3ds maxot használod. Csak ezekhez van plugin: 2012-14 15-höz, és 16-hoz is van már. Elnézést. Igazad van |
Oldal: 2 / 2 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |