Pontos idő: 17 máj. 2024, 08:10



Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 56 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fejlesztések csak úgy...
HozzászólásElküldve: 21 aug. 2015, 19:12 
Offline

Csatlakozott: 18 aug. 2015, 20:51
Hozzászólások: 8
TNH írta:
Tom írta:
Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni, hogy a Train Simulator 2015 alá lehet-e a 3DS Max 2016-os verzióval modellezni? Esetleg csak a Train Simulator 2016-nál lesz elképzelhető?

Korábban a Blenderrel csináltam pár egyszerűbb modellt, csak akkor tesztelni nem tudtam, mert gyenge volt a gépem a játékhoz.

Köszi
Tamás

Szia. Jelenleg még nem jelent meg a 2016-os maxhez a plugin, és tudtommal a 2015-ös nem jó hozzá. Valószínüleg a TS16-tal egyszerre fog kijönni az új plugin, de nem biztos.



Szia!

Köszi szépen! Meglátjuk akkor majd, hogy az új TS2016-al jön-e hozzá a 3DS 2016-hoz való plugin is.

Tamás


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejlesztések csak úgy...
HozzászólásElküldve: 21 aug. 2015, 22:12 
Offline

Csatlakozott: 18 aug. 2015, 20:51
Hozzászólások: 8
Sziasztok!

Elővettem egy régi modellt, amit még pár évvel ezelőtt a Blenderrel csináltam, ezt át importáltam 3DS max alá. Megnéztem a polygonok számát, lehet hogy kicsit sok lesz az a 14.000 db polygon? Ez durván egy mozdony 1/5-e. Az egyszerűbb modelleknek mennyi az elfogadott, vagy inkább ajánlott polygon, ami fölé nem érdemes menni? Vagy mennyit javasoltok, akik már jártasabbak a modellezésben?

Köszi
Tamás

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Csatolmányok:
Szakaszszigetelő.jpg
Szakaszszigetelő.jpg [ 16.72 KiB | Megtekintve 661 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejlesztések csak úgy...
HozzászólásElküldve: 21 aug. 2015, 22:18 
Offline

Csatlakozott: 09 márc. 2014, 22:04
Hozzászólások: 127
Tom írta:
Sziasztok!

Elővettem egy régi modellt, amit még pár évvel ezelőtt a Blenderrel csináltam, ezt át importáltam 3DS max alá. Megnéztem a polygonok számát, lehet hogy kicsit sok lesz az a 14.000 db polygon? Ez durván egy mozdony 1/5-e. Az egyszerűbb modelleknek mennyi az elfogadott, vagy inkább ajánlott polygon, ami fölé nem érdemes menni? Vagy mennyit javasoltok, akik már jártasabbak a modellezésben?

Köszi
Tamás

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Egy szigetelőnek mindenképpen sok, mivel sok van néha, rövid látótávon belül. Én max 3-4 ezret mondanék, bár az is sok talán. Mindenképp javaslom a max beépített butító eszközeit, sokat segítenek. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejlesztések csak úgy...
HozzászólásElküldve: 21 aug. 2015, 22:49 
Offline

Csatlakozott: 18 aug. 2015, 20:51
Hozzászólások: 8
TNH írta:
Tom írta:
Sziasztok!

Elővettem egy régi modellt, amit még pár évvel ezelőtt a Blenderrel csináltam, ezt át importáltam 3DS max alá. Megnéztem a polygonok számát, lehet hogy kicsit sok lesz az a 14.000 db polygon? Ez durván egy mozdony 1/5-e. Az egyszerűbb modelleknek mennyi az elfogadott, vagy inkább ajánlott polygon, ami fölé nem érdemes menni? Vagy mennyit javasoltok, akik már jártasabbak a modellezésben?

Köszi
Tamás

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Egy szigetelőnek mindenképpen sok, mivel sok van néha, rövid látótávon belül. Én max 3-4 ezret mondanék, bár az is sok talán. Mindenképp javaslom a max beépített butító eszközeit, sokat segítenek. :)


Szerintem is kicsit sok, de azon gondolkodtam közben, hogy lodolással lehetne lejjebb venni, a részletesebb rész legfeljebb kb. 5-10 m-ről látszana, utána csökkenne a részletessége erősen, ahogy távolodna.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejlesztések csak úgy...
HozzászólásElküldve: 21 aug. 2015, 22:57 
Offline

Csatlakozott: 09 márc. 2014, 22:04
Hozzászólások: 127
Tom írta:
TNH írta:
Tom írta:
Sziasztok!

Elővettem egy régi modellt, amit még pár évvel ezelőtt a Blenderrel csináltam, ezt át importáltam 3DS max alá. Megnéztem a polygonok számát, lehet hogy kicsit sok lesz az a 14.000 db polygon? Ez durván egy mozdony 1/5-e. Az egyszerűbb modelleknek mennyi az elfogadott, vagy inkább ajánlott polygon, ami fölé nem érdemes menni? Vagy mennyit javasoltok, akik már jártasabbak a modellezésben?

Köszi
Tamás

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Egy szigetelőnek mindenképpen sok, mivel sok van néha, rövid látótávon belül. Én max 3-4 ezret mondanék, bár az is sok talán. Mindenképp javaslom a max beépített butító eszközeit, sokat segítenek. :)


Szerintem is kicsit sok, de azon gondolkodtam közben, hogy lodolással lehetne lejjebb venni, a részletesebb rész legfeljebb kb. 5-10 m-ről látszana, utána csökkenne a részletessége erősen, ahogy távolodna.

Ez is egy megoldás, bár azért én még így is levinném legalább 10k-ra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejlesztések csak úgy...
HozzászólásElküldve: 22 aug. 2015, 00:41 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 07 feb. 2014, 19:35
Hozzászólások: 436
Sziasztok!
Hamarosan elérhető lesz a képen látható váltóállító és az új 3d vágánycsomag


Csatolmányok:
Screenshot_A11_0.00025--0.00011_12-04-08.jpg
Screenshot_A11_0.00025--0.00011_12-04-08.jpg [ 771.45 KiB | Megtekintve 658 alkalommal. ]
Screenshot_A11_0.00025--0.00011_12-03-56.jpg
Screenshot_A11_0.00025--0.00011_12-03-56.jpg [ 773.68 KiB | Megtekintve 658 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejlesztések csak úgy...
HozzászólásElküldve: 22 aug. 2015, 10:10 
Offline

Csatlakozott: 18 aug. 2015, 20:51
Hozzászólások: 8
Tom írta:
Asareus írta:

Szerintem is kicsit sok, de azon gondolkodtam közben, hogy lodolással lehetne lejjebb venni, a részletesebb rész legfeljebb kb. 5-10 m-ről látszana, utána csökkenne a részletessége erősen, ahogy távolodna.

Ez is egy megoldás, bár azért én még így is levinném legalább 10k-ra.


Rendben, köszi. Megnézem, mit lehet tenni az ügy érdekében.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejlesztések csak úgy...
HozzászólásElküldve: 30 okt. 2015, 11:42 
Offline

Csatlakozott: 30 okt. 2015, 11:24
Hozzászólások: 3
Lenne egy kérdésem, hogy hogyan lehet átfesteni vagonokat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejlesztések csak úgy...
HozzászólásElküldve: 16 dec. 2015, 08:04 
Offline

Csatlakozott: 20 máj. 2014, 21:03
Hozzászólások: 40
Hali mindenki!
Tudja valaki, hogy milyen beállítás kell ahhoz, hogy megjelenítse valaminek a téli textjét? Hiába készítek téli texturát, és nevezem át..._wi-re, nem jelenik meg a játékban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejlesztések csak úgy...
HozzászólásElküldve: 16 dec. 2015, 08:14 
Offline

Csatlakozott: 09 márc. 2014, 22:04
Hozzászólások: 127
Railfriend írta:
Hali mindenki!
Tudja valaki, hogy milyen beállítás kell ahhoz, hogy megjelenítse valaminek a téli textjét? Hiába készítek téli texturát, és nevezem át..._wi-re, nem jelenik meg a játékban.

http://railworkswiki.com/tiki-index.php ... e%20Manual

Hirtelen más nem ugrik be, az se rémlik, hogy Blueprint editorban be kellett volna tallózni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 56 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]