Pontos idő: 17 máj. 2024, 08:46



Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: MÁV 3d vágánycsomag - Ütközőbak - Váltóállító
HozzászólásElküldve: 29 aug. 2015, 22:54 
Offline

Csatlakozott: 09 márc. 2014, 22:04
Hozzászólások: 127
]
TNH írta:
Asareus írta:
Jobban bele gondoltam abba amit írtál és teljes képtelenségnek tartom azt hogy csak egyetlen egy trackrule lehet egy adott pályán. A vágányokhoz eleve kettő kell. Egy mainline trackrule és egy yard trackrule. Meg mondjuk egy darab kitérő állító. Ez kapásból máris három. De egy állító se elég. Hanem kettő kell. Akkor az már négy. De ezt nem én találtam ki hanem így kell vágányokat készíteni és állító berendezést. Ha amit állítasz amit kétlek akkor nincs egyetlen pálya se amin lehet feladatot készíteni. Mert mindenki más is ugyan így készít vágányt és állítót. Mivel máshogy lehetetlen. A játék csak így képes generálni kitérőket és álltó berendezést. A másik hogy nem csak egy fajta állító berendezés van egy pályán, hanem jópár fajta. Nekem van egy fizetős német pályám amin vannak feladatok és rengeteg féle vágányt használ és igen sok féle állító berendezést.

Csak hogy nekem legyen igazam: Próbálj letenni egy vonatot a Délibe, és feladatként add meg, hogy menjen el Pécsre. Ki fogja írni felkijáltójelezve, hogy multiple trackrule, és kész, nem megy. A mainline és yard mehet egy trackrule-be, ugyanis a programnál ha rajzolod a sínt, jobb oldalon a vonaltípusnál választhatsz, hogy Mainline, vagy yard, de ugyanannál a trackrulenál. De mondok, próbáld meg az AI vonatot, valszeg ott látni fogod, hogy nem jó.

Higgy nekem, anno befürödtem vele, amikor a 70-es vonalra próbáltam küldetést csinálni.

Támadásként értelmezed az építő jellegű kritikám. Itt szó se volt a szépségről, pusztán megemlítettem, hogy így nem lesz jó vége. Egy fórum azért (is) van, hogy ha valaki elkövetett egy hibát, azt leírja, hogy más ne kövesse el újra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MÁV 3d vágánycsomag - Ütközőbak - Váltóállító
HozzászólásElküldve: 29 aug. 2015, 23:02 
Offline

Csatlakozott: 22 jún. 2014, 19:28
Hozzászólások: 11
Srácok!

Mennyire van Dev szupport a készítőknek? Vállalom hogy elküldenek hidegebb éghajlatra, de nem szeretném ha általam két nagyra becsült alkotó összekapna valami kis apróságon.
Minden esetre bekérdezem a nemzetközi fórumon, bár kezdőként nem teljesen értem a témát, de hátha :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MÁV 3d vágánycsomag - Ütközőbak - Váltóállító
HozzászólásElküldve: 30 aug. 2015, 00:06 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 07 feb. 2014, 19:35
Hozzászólások: 436
steamtrain írta:
Srácok!

Mennyire van Dev szupport a készítőknek? Vállalom hogy elküldenek hidegebb éghajlatra, de nem szeretném ha általam két nagyra becsült alkotó összekapna valami kis apróságon.
Minden esetre bekérdezem a nemzetközi fórumon, bár kezdőként nem teljesen értem a témát, de hátha :D

Szia!
Nincs itt szó összekapásról csak nem értek egyet valamivel :)
Egyébként nem nagyon van pontos leírás ilyen témában. Inkább modellezők adják egymásnak tovább a megszerzett tudást. Én is mástól tanultam hogy mit hogyan kell készíteni. olyantól aki nagy szakértője a blueprint editornak.
Másrészt sok emberrel beszéltem, külföldi modellezőkkel és állítják hogy mindenki más is ugyan így készít vágányokat és érdekes módon tudnak feladatokat készíteni a saját maguk készítette anyagból. Én inkább arra tippelek hogy nála lehet valami gond ami miatt nem sikerült megoldani ezt a problémát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MÁV 3d vágánycsomag - Ütközőbak - Váltóállító
HozzászólásElküldve: 30 aug. 2015, 07:09 
Offline

Csatlakozott: 09 márc. 2014, 22:04
Hozzászólások: 127
Asareus írta:
steamtrain írta:
Srácok!

Mennyire van Dev szupport a készítőknek? Vállalom hogy elküldenek hidegebb éghajlatra, de nem szeretném ha általam két nagyra becsült alkotó összekapna valami kis apróságon.
Minden esetre bekérdezem a nemzetközi fórumon, bár kezdőként nem teljesen értem a témát, de hátha :D

Szia!
Nincs itt szó összekapásról csak nem értek egyet valamivel :)
Egyébként nem nagyon van pontos leírás ilyen témában. Inkább modellezők adják egymásnak tovább a megszerzett tudást. Én is mástól tanultam hogy mit hogyan kell készíteni. olyantól aki nagy szakértője a blueprint editornak.
Másrészt sok emberrel beszéltem, külföldi modellezőkkel és állítják hogy mindenki más is ugyan így készít vágányokat és érdekes módon tudnak feladatokat készíteni a saját maguk készítette anyagból. Én inkább arra tippelek hogy nála lehet valami gond ami miatt nem sikerült megoldani ezt a problémát.

Hát nem tudom, poénból leraktam a tesztpályámra egy sima egyvágányú rövid vonalat, egy kétvágányos állomással, amit a Te trackrule-jaiddal szakszerűen csináltam. Az AI vonat küldetését hiába próbálom megírni, nem tudom a szakasz egyik végéből a másikba küldeni, mert Multiple Trackrule üzenetet ad. Egyébként a DTG egy pályán csak egy trackrule-t használ, kivéve ha a pályán belül van egy szigetüzem, azon nagyritkán egy másikat.
Szerk.: Rákérdeztem a DTG supportnál, amint visszajeleznek, leírom ide az általuk írt megoldást.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]